Corona Protocol Schoonmaak

Graag informeren wij u over onze werkwijze en vragen wij u met ons mee te denken om de
verspreiding van het corona virus te beperken.
Medewerkers
Onze medewerkers worden volledig voorzien van de nodige beschermingsmiddelen. Zo werken zij
uitsluitend met handschoenen, wassen zij voor, na en eventueel tijdens de werkzaamheden hun
handen en desinfecteren zij met handgel. Daarnaast worden onze medewerkers verplicht zich te
melden bij milde klachten als koorts, hoesten etc. Zij krijgen dan verlof en komen niet op de werkvloer.
Tevens vragen wij onze medewerkers zoveel mogelijk thuis te blijven en onnodig sociaal contact te
vermijden.

Werkwijze
In deze tijd is schoonmaak en hygiëne een prioriteit. De nadruk van onze werkzaamheden liggen nu
op het schoonmaken en desinfecteren van contactpunten. Denk hierbij aan deurklinken/knoppen,
lichtschakelaars, brievenbussen, telefoons, toetsenbord/muis en aan/uitknoppen. Daarnaast zullen
onze medewerkers alle grepen desinfecteren van materialen die zij gebruiken inclusief de bedrijfsauto
(stuur, versnellingspook, handgrepen).
Denkt u met ons mee?

Onze medewerkers volgen de richtlijn om 1,5 meter afstand te houden. Geef hen dan ook de ruimte
om te werken. Laat uw eigen zieke medewerkers thuis en laat hen niet in contact komen met onze
medewerkers.
Wij proberen zoveel mogelijk onnodig contact te voorkomen. Wilt u graag iets met ons bespreken dan
kan dit per telefoon en in uiterste gevallen komen wij toch bij elkaar.

Tot slot, wij zullen er alles aan doen om de hygiëne in uw object te optimaliseren. Mocht u daarom
bepaalde werkzaamheden willen uitbreiden of de frequentie verhogen, neemt u dan contact op met ons. We denken graag met u mee.

Blijf gezond en let op elkaar!

Team Weekra